mijn gsm-verbruik is niet zichtbaar op de e-services

  • 23 June 2014
  • 0 reacties
  • 116 Bekeken


Beste,





Ikzelf (0498 037 820) heb een gsm-abonnement Proximus easy (zonder intenet)


Mijn man (0496 209 166) heeft Proximus Smart (met mobiel internet)


We hebben ook vaste lijn, tv en internet. Dus toch een goede klant, dacht ik.


Als ik naar mijn e-services ga, dan zie ik wel mijn factuurdata maar als ik erop klik, staan er geen bedragen in. En we zijn al sinds januari 2014 geabonneerd bij Belgacom/Proximus. We betalen wel plichtsgetrouw onze facturen maar in jullie overzicht is dat niet merkbaar.


Bovendien is enkel het verbruik van gsm 0496 209 166 zichtbaar en dat van 0498 037 820 niet. Ik kan nergens dat nummer invoeren. Op mijn gsm heb ik via de fonbelgacom de Hello app proberen downloaden maar dat lukt niet. Er staat blijkbaar een oude app op mijn gsm. In elk geval: hij werkt niet. En toch las ik ergens dat dit via fonbelgacom moet lukken om te downloaden.


Hoe komt dat toch allemaal? Onlangs was er nog een probleem: onze vaste lijn werd onterecht afgesloten. Dat was gewoon de vraag NIET. We hebben 14 dagen zonder vaste lijn gezeten. Intussen is dit probleem opgelost en kregen we de belofte dat ze ons voor de geleden schade een bedrag van 46 euro zullen crediteren. Ik ben benieuwd wanneer ik dat bedrag op onze rekening zal zien staan. Trouwens, het gaat niet om dat bedrag maar om de vele problemen die we ondervinden. Ofwel werkt iets niet, ofwel voeren ze een vraag verkeerd uit en moeten we telkens opnieuw contact opnemen met de 0800-lijn. Een geluk dat die gratis is want we hadden ons al blauw betaald!... ik heb echt de indruk dat Belgacom/Proximus een heel log (staats)bedrijf is. Anderzijds moet ik ook zeggen dat de laatste persoon die ik op de 0800XXXX aan de lijn had, heel vriendelijk was en ons probleem met de vaste lijn heeft opgelost.


Dus mijn concrete vragen:


ik wil mijn facturen op de e-service zien staan


ik wil het verbruik/belkrediet enz. van 0498 037 820 op de e-service zien staan samen op de account van 0496 209 166.


Alvast dank om mijn vraag te beantwoorden.


Gladiné-Gees


Raoul Merckxstraat 31, 1755 Kester. Tel. 054 56 76 98

0 reacties

Geen reactie

Reageer