kosten technieker en behandeling klantendienst

  • 2 January 2014
  • 1 reactie
  • 609 Bekeken


in oktober problemen met internet en tv


na vééél geduld en verschillende keren gebeld te hebben (testen online, enz....) en na mijn vraag of het niet zou kunnen dat het aan de decoder lag (een oud model) zei men dat het aan de kabels lag en dat er een technieker ging langskomen. is gebeurd, en wat bleek? decoder moest vervangen worden, wat hij gedaan heeft, we zouden geen kosten moeten betalen, we hadden immers zelf voorgesteld die te gaan omruilen!


ik heb dan toch nog maar eens naar de klantendienst gebeld, ze gingen zorgen dat dat in orde kwam


in december toch factuur met 85 euro verplaatsingskosten? ik bel (een uur wachten!) en ze gingen dat rechtzetten want ik had gelijk (had ook al gedeelte factuur betwist)


vorige week stond er nog altijd 'in behandeling', dus ik bel opnieuw (weer een uur wachten) en ze zeiden na overleg dat het in orde was, moest pas betalen na ontvangst creditnota en nieuwe factuur


vandaag nog niets ontvangen en weer gebeld: wisten niets van vorige gesprekken en ik moest die kosten betalen!!!


houden ze een mens voor de gek op de klantendienst??? ik denk dat ik na jarenlang trouwe klant te zijn en goede betaler en na véél geduld in al die jaren (ondanks hun vele mankementen en problemen) nu toch zal vertrekken, dit is erover!

1 reactie

Beste edna,
Kan u mij via privebericht uw klantennr even doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer