Beantwoord

KOPIE FACTUUR - reeds 3x aangevraagd

  • 25 August 2016
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

Beste,

Gezien mijn ouders (klant proximus) een substantieel hogere factuur ontvingen in mei (meer dan 200 euro), nam ik enkele weken geleden (02/08) contact met jullie klantendienst met de vraag om gedetailleerde factuur PER POST te ontvangen (details op my proximus niet zichtbaar). Hierop ontvingen we brief dat we een sms TONEN moesten sturen naar bepaald nummer omdat uit repsect voor de persoonlijke levenssfeer het overzicht verborgen is. Daarop zouden de details zichtbaar zijn in 'my proximus' maar daar kon je enkel de laatse oproepen zien, niet ganse overzicht.

2e maal gebeld om te vragen een copy PER POST te ontvangen zodat we de details konden bekijken gezien niet lukt via 'My Proximus'. Dit was geen probleem en men zou nieuwe brief sturen. Opnieuw zelfde brief ontvangen met de vraag SMS te sturen + men vermeld de verkeerde factuur.

3e maal gebeld, alles opnieuw duidelijk uitgelegd om daarop opnieuw dezelfde brief te ontvangen over opnieuw de verkeerde factuur waarin gevraagd SMS te versturen!

4e maal klantendienst gecontacteerd maar begin deze week om 19u16 dan 27,41 min in wacht gestaan om plots te horen dat de telefonische connectie niet kan gemaakt worden, de lijn weg en kan ik terug opnieuw door alle menu's gaan om opnieuw in wacht te komen. Ondertussen al 5 pogingen gedaan om iemand aan de lijn te krijgen doch zonder succes. Dus ik dacht ik stuur een mail maar volgens jullie website is er achterstand bij het behandelen van de mails....dus genoodzaakt speciaal voor deze vraag een account aan te maken om dit op jullie forum te kunnen vragen.

Niet de manier om klanten te binden....

Oplossing??

Mvg
icon

Beste antwoord door DRAE 30 August 2016, 16:30

Bekijk origineel

3 reacties

Ter info: Moest er eventueel op de lange duur hier geen proximus medewerker op reageren dan kan je altijd desgewenst een privé bericht sturen =>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Bedankt voor het bericht Elsa. Ik heb ondertussen GEEN reactie gekregen op bovenstaande post maar was afgelopen weekend toevallig in het Shopping center en daar heeft de vriendelijke proximus medewerksters de details voor me afgeprint en was ik uiteindelijk verder geholpen. Case closed 🙂
Allee dan toch einde goed alles goed 😉

Reageer