Klantendienst voor facturatie schiet zwaar tekort

  • 3 December 2013
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken


Ik ben 22 jaar klant bij Belgacom. Qua kwaliteit ben ik steeds tevreden geweest, nu nog eigenlijk behalve voor de facturatie dan. Ik reeg een factuur die m e ineens voor 3 maanden abonnementskosten aanrekende, zomaar uit het niets. Contact via telefoonnr 0800 22 800 duurde enorm lang, we hebben tot 4x toe gebeld maar steeds was de wachttijd langer dan normaal (> 30 minuen). Twee voorlaatste keren schakelde de operator de telefoon uit. Laatste keer kreeg mijn echtgenote iemand aan de lijn, ze zou de fatuur bevriezen, na 2 weken nog niets gemerkt.


Dan maar factuur betwisten...'wegens een technische storing is deze dienst momenteel niet beschikbaar', dat 3x na elkaar. Bij het invullen vd klacht kwam mijn gsm nr er automatisch op (om klachten op te volgen via ), kreeg echter de meldign dat dit geen geldig gsm-nr was, 2 x hertypt..nog steeds niet aanvaard..


Ik kan de fout die Belgacom maakte niet betwisten..via geen enkel kanaal krijg ik gehoor, zo daalt het aantal klachten uiteraard


Er ziet dus niets anders op dan een aangetekende brief te versturen per post...arm telecombedrijf. bij.telefonische klachten wordt ingehaakt na 30 minuten aan het lijntje houden, klacht pe re-mail kan niet. Ik heb een aantal screendumps gemaakt en ga het dossier overmaken aan de Kamer Van Koophandel & Test-aankoop met staving van


Screendumps 'betwisting niet mogelijk' en de gebelde nrs met wachttijd


Geert

1 reactie

Beste Geert,

Op uw factuur wordt het abonnementsgeld voor 2 maanden aangerekend (dit is standaard).

Indien u een maandelijkse factuur wil, dan moet u kiezen voor onze groene factuur.
Meer info hierover vindt u op :
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/facturering/administratie/uw-factureringswijze-kiezen/a_id/14136/c/1284,1423,1424,1818

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer