Beantwoord

Gedetailleerde factuur in MyProximus

  • 14 August 2018
  • 11 reacties
  • 2176 Bekeken

Hoe kan ik een volledige detail factuur downloaden in pdf ?
Dus met alle nationale, internationale gesprekken, smssen, internet gebruik etc.

Ik heb al vershillende keren met 0800 22 800 een aanvraag gedaan.
- 2 x via chat
- Ik heb al 4 brieven ontvangen om the smsn naar 8787
- email verstuurd op 25 juli naar res.bill.detail@proximus.com zoals men bij de klantendienst heeft gezegd.

In afwachting van een oplossing.
Mvg
José
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 14 August 2018, 17:15

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag José,
Je kan dit via > MyProxilmus > Mijn factuur > (naar de gewenste factuur gaan) > Meer details
De details kan je enkel via het icoontje 'Excel' downloaden. (Pdf geeft enkel de gewone factuur weer)
Hierna kan je online naar > online convert excel to pdf gaan en de bestanden laten omzetten.
Anders moeten we een dossier laten opmaken en hebben we je identiteitsgegevens hiervoor nodig.
Mvg. Wilfried
Dag Wilfried
Alvast bedankt voor de info. Dit zijn wel veel stappen.
Je mag zeker een dossier aanmaken. Jullie hebben mijn identiteitsgegevens ontvangen in juni 2018 (Shop in Wijnegem shoppingcenter) bij de overschrijving van mijn vorige provider naar Proximus.
Anders geef mij een contact waar ik deze gegevens veilig kan doormailen.
Mvg José
Ter info: die kun je altijd doorgeven via een Privébericht (klik hier)
Reputatie 1
Badge
Net privé bericht verstuurd.. ben benieuwd, bedankt voor de tip. Zal laten weten of het ook effectief werkt.
We zijn blijkbaar met meerdere die een gedetailleerde factuur in pdf wensen te ontvangen via myproximus.
Je zou denken dat dit wordt geregeld bij het inschrijven van de nieuwe klant.
Laat het maar weten of het werkt.
Mvg José
Reputatie 6
Badge +3
Dag José,
Indien je nog even de factuurnummer(s) / identiteitskaartnummer en e-mail adres waar het mag naartoe gestuurd worden doorgeeft via deze link kunnen we het dossier voor je opmaken.
Mvg Wilfried
Beste Wilfried,

Ik heb zowat dezelfde stappen ondernomen als José (0800 bellen, chat, enz) maar telkens opnieuw krijg ik de melding dat ze verstuurd zijn maar krijg nooit iets in de bus.

Kan u aub mij ook eens helpen want ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat iemand mij kan/wil helpen.

Alvast bedankt
kevin
Beste KevinN

Ik heb nog altijd geen detail pdf facturen ontvangen. Zijn zijn ook niet downloadbaar in pdf via MyProximus.

Maar ik heb wel mijn ID etc. gegeven. Zij weten dus duidelijk dat het voor de juiste persoon is om deze gegevens in Pdf op MyProximus te zetten, zodat ik deze zelf kan downloaden - zonder al de extra stappen via Excel.

Als het in Excel kan - Waarom niet in pdf?

Bij BASE had ik hiermee geen problemen.

Als er geen oplossing komt voor de kleinere klant bij Proximus zal ik terug naar BASE gaan.

Mvg
José
Dag José,

het is te belachelijk voor woorden. Al dagen geef ik gegevens door via gelijk welke mogelijkheid en toch blijf ik telkens een brief krijgen dat ik moet sms-en of via my proximus gaan waar niets zichtbaar is.

Ze gaan hier ook een klant verliezen na 15 jaar trouw te zijn
Naar veiligheid en privacy toe klopt de uitleg niet.

Gegevens worden wel opgeladen in Excell via MyProximus.

Dus als de gegevens bestaan in Exell -

Waarom niet in pdf zetten op de factuur voor de klant.
Tip: voorlopige oplossing: online kun je die laten omzetten van excel naar pdf bv.

https://www.bing.com/search?q=convert+online+excel+to+pdf

Reageer