Vraag

Gedeelte werkgeversbijdrage

  • 27 November 2017
  • 2 reacties
  • 288 Bekeken

Ik heb via mijn werkgever recht op een werkgeversbijdrage op mijn gekozen pack waar internet onder valt.
Bij Telenet zag ik vroeger elke maand zeer duidelijk welk bedrag in mindering van mijn factuur gebracht werd onder de "werkgeversbijdrage'. (dit was toen € 43 voor een gelijkaardig pack)

Blijkbaar doet Proximus dit niet, willen jullie deze transparantie niet bieden aan de klanten?

Ik heb dus totaal het raden naar het bedrag dat jullie op de factuur afhouden hiervoor.
Ik heb me hierover geïnformeerd bij mijn werkgever en die liet het volgende weten:
- blijkbaar bepaalt Proximus zelf dit bedrag naargelang kortingen waar de klant reeds recht op heeft?
met andere woorden; mijn korting van nieuwe klant, mijn korting die ik gekregen als compensatie voor alle problemen die we bij de aansluiting hebben moeten ondervinden, deze worden allemaal afgehouden van het werkgeversgedeelte blijkbaar?? Dit slaat toch op niets?
- Mijn werkgever kan om diezelfde reden mij geen antwoord geven op de vraag: 'hoeveel gaat er aan werkgeversbijdrage van mijn factuur'?

Graag zou ik hier een transparante berekening van krijgen!

2 reacties

Tot op heden heb ik hier nog steeds geen duidelijk antwoord op gekregen...
er werd me toen gezegd dat dit zou veranderen eenmaal mijn kortingen als nieuwe klant zouden afgelopen zijn maar nog steeds heb ik het raden naar het exacte bedrage hiervan.
waarom zijn jullie daar überhaupt niet gewoon transparant in?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sandra,

Dossier 32895989 is hiervoor in behandeling, de bevoegde dienst zal je verder informeren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer