Beantwoord

Foute facturatie ! Wanneer wordt dit eindelijke gecorrigeerd ?


Van volgende facturen heb ik het bedrag betaald dat we moeten betalen :
6734529339
6732600408
6730663408
Betreffende dit onderwerp staat volgende klacht al open sinds 21/3 : 41947588.
Betreft : Tuttimus : juiste facturatie + verbruik GSMs.
Sinds wijziging naar Tuttimus packet, loopt facturatie fout. 4x gebeld, nog niet opgelost.
Graag dringend nakijken en rechtzetten.
Met dank.
Karin
icon

Beste antwoord door AntonellaD 15 mei 2017, 15:20

Dag Karin,

Ik heb deze info toegevoegd aan het dossier dat ik via mijn verantwoordelijke heb laten escaleren.

Groetjes,

Antonella

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Karin,

Ik heb deze info toegevoegd aan het dossier dat ik via mijn verantwoordelijke heb laten escaleren.

Groetjes,

Antonella

Reageer