Beantwoord

Factuurbetaling

  • 6 March 2018
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Dit brecht is al 2 keer gestuurd met 2 Prive brichten en nog geen antwoord...

Hallo
Ik heb mijn abonnement opgezegd door easy switch naar Scarlet op 21/02. daarna kreeg ik een bevestiging van Proximus en iemand van de klantendienst belde mij en ik vroeg haar dat ik heb een factuur van Proximus gekrijgen voor de vollidge maand....ze zei dat ik moet nu niet betalen en wachten tot de afrekening. Mijn vraag is wanneer ga ik de afrekening vor februari ontvangen?want de factuur van Februari is nog niet betaald
icon

Beste antwoord door AntonellaD 9 March 2018, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Er is momenteel nog 42,18 EUR te betalen
Voor meer specifieke gegevens gebruik volgende link aub.
mvg. Wilfried
Bedankt voor uw reactie...maar giesteren heb ik 54.82 betaald....gaat Proximus nu 12.64 in mijn rekening storten?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Garminbald,

De betaling van 54,82 euro is goed toegekomen. Het bedrag van 12,64 euro zal in de loop van volgende week terug op jouw rekening staan.

Groetjes,

Antonella

Reageer