Beantwoord

Factuur te laat betaald

  • 30 October 2018
  • 5 reacties
  • 1716 Bekeken

Hallo,
Door onze eigen fout werd een factuur te laat betaald en sta nu op minimumdienst. Even gebeld naar klantendienst, maar mijn verbazing was groot toen de medewerker me zei dat het nog minstens 3 werkdagen kan duren vooraleer alles terug normaal werkt. Ik kan zelfs geen betalingsbewijs doorsturen? Ivm met de feestdag 1/11 kan het pas maandag zijn... is dit nu echt de enige manier??? In dit digitale tijdperk???
icon

Beste antwoord door Infograag 31 October 2018, 21:51

Bekijk origineel

5 reacties

Ik kan alleen maar ter info meegeven wat ik in dit geval zou proberen te doen:
een Privébericht sturen (klik hier) met de uitleg van je probleem en eventueel de link meegeven naar je post hier, namelijk:
> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/factuur-te-laat-betaald-45937
en het betalingsbewijs doorsturen via doc@proximus.com wat je ook vermeldt in je privébericht dat je dit gedaan hebt.
Zo kunnen de mensen van proximus je dan hopelijk morgen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Infograag,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen, (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Mvg, Koen
Hallo Koen, bedankt voor je reactie. Inmiddels werd alles weer in orde gebracht. Geen idee of dit bericht hier invloed op heeft gehad maar DANK U PROXIMUS!!
Beste,

Wij hier zelfde, factuur 20 over tijd en onze diensten op minimum (sorry vind ik niet normaal) en wel om de volgende redenen. 1 Waar blijft aanmaning 2 als je belt wordt je soms bot behandelt 3 we zijn al jaren klant
4 zeer starre houding eerst betalen dan weer onze diensten,dit kun je toch niet maken in deze tijd als je 20 dagen met 1 factuur te laat bent. We wachten al 2 jaar op compensatie door alle problemen ruim 2 jaar lang na verhuizing en ergste telefonisch beloven ze je alles en gewoon naar jaar weer zonder antwoord c.q. oplossing dossier gesloten wel klant die 20 dagen te laat is met 1 factuur afsluiten. Triest dit.
Te laat is te laat natuurlijk. Vandaag de dag ben je overal maar een nummer bij de ISP's en sluit men je snel af.

Dat is helaas overal zo...

Reageer