Factuur nog steeds fout

  • 20 July 2017
  • 0 reacties
  • 73 Bekeken

Na een week moeite te doen,eerst langsgeweest in de winkel, 3 keer gebeld, twitter, forum...nog steeds niet opgelost. Zoveel moeite voor een fout van jullie, er werden zelf nog meer fouten gemaakt, mijn gsm gedeactiveerd, verkeerd abonnement... en geen enkele compensatie. Mijn factuur klopt nog steeds niet. Deze avond belde ik naar klantendienst, had ik iemand aan de lijn die eindelijk begreep wat nog te veel werd aangerekend. Maar kon het zelf niet oplossen en wou me doorverbinden met financiële dienst, bij het doorverbinden kreeg ik te horen dat ik moet terugbellen tijdens de kantooruren. Ik bel terug naar klantendienst, blijkbaar was die collega fout en zal ik maandag naar financiële dienst moeten bellen. En door dat er een fout abonnement op mijn gsm-nummer stond heb ik voor deze maand al een verbruik van 30,..euro en daarvoor kan ik pas volgende maand bellen omdat het dan pas wordt aangerekend. Zo blijft het maar duren. Denk dat we beter niet waren overgeschakeld in april naar Proximus. Wat een service wanneer je een Tuttimuspack van 99,99euro neemt.

0 reacties

Geen reactie

Reageer