Factuur klopt niet

  • 17 September 2017
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Onze factuur van vorige maand en deze maand kloppen niet!
Ik heb vorige maand naar de facturatie dienst gebeld en deze wist mij te zeggen dat ze de factuur gingen bevriezen en dat ik deze nog niet moest betalen daar ze idd niet klopte. Brief gekregen dat ze mijn klacht ontvangen hebben en binnen de 10 dagen gingen behandelen. Tot op heden nog niks gehoord!!!!
Nu deze maand nieuwe factuur gekregen die weeral niet klopt. Er worden ons 3 decoders (24€) aangerekend waar van normaal 1 aan 8€ in het tuttimus pakket zit en 2 aan 5€.
Heb al problemen gehad met proximus en heb het 6 maand moeten wachten op een oplossing.
Nu heb ik minder geduld!!!, veel minder.
Als de facturen niet in orde zijn tegen eind september mag test aankoop er zijn plan mee trekken en stap ik naar de pers en de media. Met andere woorden WIJ ZIJN HET STRONT BEU !!!!!

mvg,

Klant nummer 2262

1 reactie

Ik weet niet of dit nu nog mogelijk is als vroeger want als ik het goed begrijp ben je verplicht bij Tuttimus om de afrekeningen te betalen per domiciliering, maar vroeger (zonder domiciliering) kon het bedrag dat je betwist gewoon niet betalen en de rest die wel correct is van de aanrekening wel overschrijven, dit kon je betwisten via Myproximus en of dit nog mogelijk is als je een Tuttimus pack heb weet ik echter niet?

Reageer