Vraag

Factuur betwisten lukt niet online

  • 24 September 2016
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

IK heb deze week mijn factuur met e-mail ontvangen .ik wil dit betwisten maar online het niet .
ik heb dan gebeld naar het gratis nr ( 22sept 2016)en daar konden ze het ook niet oplossen en er ging iemand anders dit onderzoeken en werd ik opgebeld ( 22sept 2016)door een 02 nr die ik niet heb kunnen beantwoorden ( wegens vergadering) .
Tot op vandaag 24sept 2016 heb ik er niets meer over gehoord en de factuur moet betaald worden tegen 30 sept 2016.
Kan iemand mij door bij helpen ?
alvast bedankt

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag klokkeput

Kan je ons klantgegevens sturen via een privébericht naar Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Dan kijken we het voor je na.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer