Factuur: aanmaningskosten

  • 4 August 2016
  • 8 reacties
  • 744 Bekeken

Beste,

Vorige maand ben ik onverwachts opgenomen geweest in het ziekenhuis. Daardoor is mijn factuur laattijdig betaald. De 1ste keer dat die te laat betaald is. Lap, meteen 15 euro aanmaningskosten. Ik vind dit wel een ernstige vorm van afzetterij. 15 euro. Zijn jullie niet beschaamd?

8 reacties

En met plezier ga ik weg bij Proximus. Zo'n afzetterij!
Heb je met de klantendienst al contact opgenomen 0800 22 800 (7/7d tot 22u)
Reputatie 6
Badge +3
de 1e keer wordt die 15 euro altijd kwijtgescholden.
De betalingstermijn bij proximus is wel extreem kort vind ik.
Dus volgens u heeft er dan dit nooit iemand moeten betalen, want om dan nog een tweede keer te laat te betalen daar moet je toch al echt een koppige ezel voor zijn, hopelijk heb je gelijk, want ik heb van anderen al wel gehoord dat ze dit betaald hebben, omdat ze het dan niet aangeklaagd hebben misschien ?
Ik denk dat PX zeker niet lastig is betreffende een betaling die te laat is met wat ik lees op het forum.

Als je al jaren klant bent en plots door ziekte of verlof 1 maandelijkse betaling mist dan rekenen ze niet die 15 euro niet aan als je belt naar de klantendienst lees ik.
Heb er geen ervaring mee met te laat betalen.

Ik lost dat op via mijn ouders bv einde dit jaar ga ik voor 3 maand naar de dochter in U.S en ik betaal geen facturen via domiciliëring heb er geen vertrouwen in.
Ouders betalen dan mijn facturen die binnenkomen en als ik terug in België bent betaal ik ze terug, simpel.
Daar ben ik het mee akkoord, ik heb altijd ook al positieve ervaring mee gehad, maar je moet er inderdaad wel soms wat moeite voor doen en zelf meer dan één keer 😉
Indd 15 euro kosten ZONDER je een herinnering krijgt... volgens mij is dit zelf niet wettelijk ...
Laat dit verder nakijken door via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team te sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer