Beantwoord

Factuur


  • Apprentice
  • 4 reacties
In mijn afrekening van 11/03/18 staat bij TV aanvraag een gratis film aangerekend.
Deze film is toch gratis bij een tuttimus pack ?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 15 maart 2018, 14:06

Dag NIKWAM,

Je hebt recht op 1 kadofilm per maand dat je gratis kan bekijken. Deze vraag je op deze manier aan:

In het Proximus TV menu ga je naar “Op aanvraag” vervolgens naar “Films” nadien naar ”mijn kadofilm” dan zie je een speciale catalogus waaruit je kan kiezen.

Je selecteert een film uit deze catalogus => klikt op op huren en vervolgens geef je je pincode in. De kadofilm waar je recht op hebt zal je niet worden aangerekend.

Groetjes,

Antonella

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ter info:
Je moet een onderscheid maken tussen de 2 credits:
  • kadofilm: deze maandelijkse kadofilm zit inbegrepen in je Familus of Tuttimus en kun je gebruiken in de categorie 'Blockbuster'. Deze credit kan je niet opsparen. Een ongebruikte credit zal dus vervallen.
  • 'op aanvraag' credit: dit zijn credits die je vrij kan gebruiken in heel het op aanvraag aanbod. Deze credits kan je opsparen. Je kan deze verkrijgen via een wedstrijd, actie, commerciële geste etc.
Wij hebben wel een film op aanvraag gedaan maar zit deze dan niet in de categorie 'Blockbuster'?
Reputatie 6
Badge +3
Dag NIKWAM,

Je hebt recht op 1 kadofilm per maand dat je gratis kan bekijken. Deze vraag je op deze manier aan:

In het Proximus TV menu ga je naar “Op aanvraag” vervolgens naar “Films” nadien naar ”mijn kadofilm” dan zie je een speciale catalogus waaruit je kan kiezen.

Je selecteert een film uit deze catalogus => klikt op op huren en vervolgens geef je je pincode in. De kadofilm waar je recht op hebt zal je niet worden aangerekend.

Groetjes,

Antonella

Reageer