Beantwoord

Facturen blijven maar stijgen zonder meerverbruik

  • 16 May 2017
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Hallo,
Sinds maart 2017 zien wij onze factuur van Proximus in stijgende lijn gaan, zonder enige aanleiding. Ons GSM- en internetverbruik is niet radicaal gestegen, toch betalen wij opens zo'n 60 € extra kosten voor mobiel internet.

Wij weten niet van waar deze meerkosten kunnen komen. Wij zijn al informatie gaan vragen in het Proximus center in onze buurt (Ieper), maar daar konden ze ons niet helpen?! Ze wijten de extra kosten aan verbruik in het buitenland, wat helemaal niet klopt want de extra kosten staan bij nationaal GSM-verbruik op de factuur. Bovendien gebruiken we altijd onze Daily Travel Pass in het buitenland, wat heel sporadisch gebruikt wordt en slechts 2€ per dag kost.

Ik hoop op degelijke ondersteuning en een bevredigend antwoord op mijn vraag, want na al die jaren trouwe klant te zijn, vind ik dit echt niet kunnen... We zitten met een volledig pakket bij Proximus en zouden het jammer vinden om hiervoor op te stappen. Toch lijkt ons dat nu een optie, aangezien het pakket ons nu opens veel meer kost dan normaal.

P.S.: Ik krijg al jaren mijn facturen in het FRANS terwijl ik al meerdere malen gevraagd heb (telefonisch, in het Proximus center én via klacht) om NEDERLANDSTALIGE correspondentie te krijgen.

Graag uw antwoord!
MVG
Silke Hoflack - klantnummer 613767755
icon

Beste antwoord door HeidiE 16 May 2017, 15:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
De prijs van het brood stijgt toch ook? Ik ben van Telenet gekomen en in drie maanden zijn daar de prijzen 3 maal naar boven gegaan. Dat kan u evengoed zeggen tegen de ministers. Verwarming op gas of elektriciteit besteed je beter ook niet meer deze tijd, want die prijzen vliegen de pan uit. Er staat vandaag een leuk artikel in hln over higiëne. water is nog zo iets dat duur is. En ik vind dat je dan toch niet mag klag dat het hier duur is als men dan al eens op slaagt. want dit is namelijk de normaalste zaak van de wereld. word jouw loon ook niet aan ge past;? Als je op pensioen bent is dit een ander geval maar voor arbeiders en bedienden wel.
Reputatie 7
Badge +3
Hey Silke,

Dossier 29408116 is intussen in behandeling, na ontvangst van je bericht via mail.

De bevoegde dienst zal dit verder nakijken en je contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer