Dichtgooien telefoon

  • 5 September 2017
  • 11 reacties
  • 276 Bekeken

Net gebeld met proximus. Ben al 2 weken op facturen aan het wachten waar zij van in fout zijn. Ik bel vandaag nog maals om te horen er neemt een medewerker op die haar eerste dag begint en na lang praten en ik die nog steeds geen oplossing krijg gooit mevrouw gewoon de telefoon dicht terwijl ik nog aan het praten was!!!!!! Wat een service!!!
Ik ben al meer dan 12 jaar trouwe klant. Dit heb ik nog nooit meegemaakt

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Tja, dat kan gebeuren. Mensen zijn ook maar mensen. Het mag niet, maar het gebeurt... overal wel eens. Niet alleen bij Proximus. Spijtig dat dit gebeurt is. 🙄
Zopas hetzelfde meegemaakt. Mijn internet sluiten ze af voor een onbetaalde factuur van februari zogenaamd?! De klantendienst van proximus is schandalig! Ik heb met 4 medewerkers gesproken en kreeg telkens een andere uitleg. Bij nummer 3 werd de telefoon gewoon dicht gegooid. Dit kan toch niet meer?!
Wat mij wel opvalt dat het dichtgooien van de telefoon bij de Prox Helpdesk 0800 22 800, de laatste tijd toch heel veel gemeld wordt 🤔
Reputatie 3
Badge +1
Ik kan bevestigen dat dit veelvuldig gebeurt.
Telkens ook een andere uitleg voor het zelfde probleem.
Uiteindelijk gooit men de telefoon gewoon in...
De onkunde is groot op de Klantendienst, blijkbaar is men ook totaal niet op de hoogte.

Meermaals aangekaart en dossier bij aangemaakt voor Proximus, wordt letterlijk niets mee gedaan!!!
Reputatie 6
Badge +1
Wat je daar te horen krijgt is te gek voor woorden... in 't beste geval - zoniet arrogant bovendien.
Besparen op goed personeel = winst op korte termijn.
Hun management is hoedanook ingedekt met een gulle ontslagpremie!
Reputatie 7
Badge +3
Misschien nieuwe operatoren aan het werk? Die moeten ook ingewerkt raken en ervaring opdoen. 🙃
Reputatie 3
Badge +1
Geen excuus voor de telefoon in te gooien en alles wat er mis gaat, alle begrip voor nieuwe operatoren.
Maar je verzint geen informatie, gooit niet de telefoon in, doet niet arrogant of grof aan de telefoon.

Maar wat er daar allemaal mis gaat, ligt zeker niet aan "nieuwe operatoren".
Reputatie 7
Badge +3
Als je werkelijk iets grof hebt meegemaakt, dan moet je datum en uur opschrijven en dat melden. Ze kunnen dat nazien op jouw klantenfiche, wie je "geholpen" heeft en die persoon daarover aanspreken.
Reputatie 3
Badge +1
Dat heb ik reeds meermaals gedaan gemeld, gemaild, doorgegeven aan iemand anders aan de telefoon.
En daar wordt letterlijk niets mee gedaan ...
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steve,

Alvast de excuses hiervoor en geef zeker de nodige feedback aan de betrokken dienst.

Kan ik je misschien via deze weg verder helpen?

Je mag altijd klantgegevens sturen en beknopte info naar Het Proximus Team

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg, Koen
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Koen,
Reeds meermaals gedaan.

Je mag altijd actie ondernemen voor mijn topic en een duidelijk antwoord verzorgen.

Ik blijf voorlopig bij mijn vaststelling dat die meldingen geen zin hebben en er duidelijk niets mee gedaan wordt of gereageerd, kijk maar naar mijn topic:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-100-gb-bestanden-uit-prullenbak-herstellen-38746/index5.html

Daar staat alle informatie.

mvg Steve.

Reageer