Vraag

Detailfactuur opvragen

  • 20 August 2018
  • 1 reactie
  • 891 Bekeken

Beste,

Ik ben al een tijdje bezig om een detailfactuur te krijgen voor het klantennummer maar ontvang deze niet. Ik heb meermaal geprobeerd via 0800 , chat en my proximus.
Telkens opnieuw krijg ik de melding dat ze verstuurd zijn maar krijg nooit iets in de bus.

Via my proximus krijg ik steeds de melding dat er door een technische storing geen detail kan opgevraagd worden voor mijn gsm nummer.

Kan iemand mij eens definitief helpen ?

Alvast bedankt
Kevin

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij het betreffend proximusklanten nr doorgeven waarvan je de detailfacturen wenst te kunnen raadplegen? Je kan steeds je detailfacturen snel en eenvoudig raadplegen, via je Myproximus account. En over welke gsm nr gaat het precies dat je de details wenst te zien?

Standaard staan de details van een mobiel nummer (geactiveerd na 24/06!) verborgen voor de betaler, maar de gebruiker kan dit zelf aan- of uitzetten. Hoe doe je dat?:
  • De gebruiker kan vanop zijn mobiel nummer een gratis sms sturen met het woord 'tonen' naar het nummer 8787 om zijn "details" zichtbaar te maken.Proximus stuurt onmiddellijk een bevestigings-sms met de volgende tekst:
    Proximus-info : Beste klant, uw aanvraag werd geregistreerdBinnen 24 uur stuurt Proximus een tweede sms:
    "Proximus-info : Beste klant, zoals gevraagd, is het gedetailleerde overzicht van de gesprekken voor dit gsm-nummer voortaan zichtbaar."

    Groeten, Akhi
  • Reageer