Vraag

Detail facturatie niet zichtbaar zonder toestemming

  • 9 March 2018
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Wij hebben een pakket waaronder 3 GSM's . het is niet meer mogelijk om de detailinformatie te bekijken zonder toestemming van de bezitter van de GSM (via sms ' tonen' kan je eenmalig de facturatie in detail bekijken.
-1- ik als ouder betaal de factuur en ik wens die factuur te kunnen bekijken zonder toestemming.
-2- het is belangrijk dat je kleine kinderen kan controleren.
-3- het is eenvoudig op te lossen door ergens een bewerking 'tijdelijk' te activeren zodanig dat je onbepaald in tijd de detailgegevens kan checken. Eens de kinderen uit huis kan je de bewerking tijdelijk veranderen door definitief.
Via chat met proximus zeggen ze me dat ik de detail kan opvragen via facturatie. Maar dit is niet werkbaar. Ik wens op gelijk welk moment de detail te kunnen bekijken.
Mijn vraag aan de facturatie of aan deze toestand iets kan gewijzigd worden.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dag croos, als eigenaar kan je normaal gezien alle inhoud bekijken maar het valt me op dat het MyProximus account dat je gebruikt op dit forum geen 'eigenaar' is. Sterker nog zelfs, het account bevat geen producten. Welk MyProximus account gebruik je om de facturen te raadplegen? Kan je me dit even doorgeven via privébericht?

Reageer