Vraag

Betaalbewijsje doormailen?

  • 17 October 2017
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Onze diensten werden net allemaal afgesloten doordat we laattijdig betaald hebben (facturen thuis niet ontvangen) dus heb ik deze morgen via overschrijving het openstaande bedrag betaald.

Nu is het wel heel vervelend dat:
1. er nog steeds geen bankcontact app bestaat dat je direct de factuur kan betalen en dit binnen het uur op de rekening van proximus staat
2. je nergens een betaalbewijsje kan bezorgen zodat alles terug kan worden afgeloten
3. de mevrouw aan de lijn mij doodleuk vertelde dat ik zal moeten wachten tot het geld ontvangen werd, en dat ze niets kon doen?

Vind ik niet echt klantvriendelijk...
Iemand die mij kan zeggen of ik ergens een betaalbewijsje kan doorsturen zodat ik vnvd terug kan genieten van de diensten WAARVOOR IK MEER DAN GENOEG BETAAL?

Alvast bedankt!

1 reactie

Wij hebben hetzelfde probleem. Toch wel erg dat men niet via de app kan betalen zodat ze onmiddellijk het openstaand bedrag binnen krijgen. We moeten ook wachten totdat de betaling binnen is. We komen van Telenet, maar daar lieten ze tenminste de gewone kabel nog geactiveerd zodat we niet zonder beeld zaten, en daar kon je via de app onmiddellijk betalen of het bewijs doormailen.

Reageer