Adminstratie fout factuur!

  • 14 November 2017
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Beste Proximus
Ik ben een rechtenstudent en ik en mijn ma zijn, (helaas in mijn ogen) al meer dan 12 jaar klant bij jullie. Gelukkig voor jullie is mijn ma een trouwe klant en wil ze niet overschakelen. Helaas is de maat te vol nu!

Onder aansturen van mijn ma heb ik een nieuw abbonement aangesloten bij jullie van 24 maanden voor 30 EUR per maand + een Iphone 5S. De laatste drie maanden kreeg ik problemen met MyProximus omdat deze blijkbaar niet altijd up to date was en het soms 6uur tot een dag vertraging had. Resultaat? ik zat over mijn abbonement en moest 2 of 3 maanden tot wel 40 EUR betalen. Goed ik accepteerde dit omdat het deels mijn schuld was.

Deze maand kreeg ik een factuur van 69.78 EUR, ik zat 8 EUR over mijn abbonement maar jullie rekenden (per ongeluk) 23 EUR te veel aan. Ik dacht dat dit een fout was en kon opgelost worden, dus belde ik jullie op.

De eerste medewerker laten we zeggen persoon A, verzekerde me dat ik geen zorgen hoefde te hebben en dat hij een creditnota op ging stellen, dit was ook gebeurd, maar de volgende 2 beloften kwam hij niet na. Namelijk dat hij een bewijs ging opsturen naar mijn adres en dat mijn domiciliëring meteen zou worden aangepast. Mijn gevoel zei me dat dit niet klopte, maar ik vertrouwde hem op zijn woord. Dit was gebeurd op 3 november 2017.

9 november 2017 zie ik dat mijn domiciliëring niet was aangepast (rarara) dus contacteerde ik jullie weer op, waarbij persoon B me beloofde dat ik het gewoon moest betalen en het binnen 2 weken teruggestort zou krijgen, als bewijs vroeg ik een email en kreeg dit ook



Natuurlijk stoot een ezel zich niet twee keer aan de zelfde steen dus besliste ik om 10 min later jullie opnieuw te contacteren en kreeg persoon C aan de lijn, deze zei me dat ik ook 69,78 EUR moest betalen en dat die 23 EUR gewoon van de volgend factuur afgehouden wordt.

Dit vind ik totaal niet kunnen EERST EN VOORAL moet ik iets betalen dat JULLIE fout is en niet de mijne DAN bewijzen jullie NOG eens dat jullie onprofessioneel zijn en beloven mij 3 werknemers 3 verschillende dingen die niet eens uitkomen.

Ik eis het volgende: contacteer MIJ zodat ik mijn factuur van 38 EUR kan betalen zonder de 23 EUR kosten + de herineringskosten die jullie zeker en vast er bij gaan rekenen WANT ik ga mijn domiciliëring niet betalen omdat ik enkel BETAAL wat ik jullie verschuldigd ben!

ZO NIET! dan zijn jullie ons als klant kwijt en een tal anderen kenissen die ook problemen voor hebben met Proximus. Ik ben bereid om over te stappen naar ORANGE omdat deze mij op zijn minst VOOR 69 EUR een deftig assortiment kan bieden!

Met vriendelijke groeten Aslan Kodzyev

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste,het spijt me dit alles te vernemen. Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer