Doe de lijntest via de proximus site.
Krijg als melding: Er zijn onderhoudswerken gepland - Gelieve de klantendienst te contacteren.
Volgende ochtend bel ik naar de klantendienst en de jongeman doet enkele testen vanop afstand en merkt dat er idd iets scheelt met de modem of dergelijke.
Deze stelt zelf voor een technieker langs te sturen.
De volgende dag stond de technieker aan de deur, 15min was hij binnen en zag hem wat aan de modem bezig en zijn laptop.
Hij vertrekt vervolgens, problemen waren opgelost.
Nu krijg ik een factuur van 85 euro.
Waar is het mis gelopen?
Dit kunnen ze nu toch niet menen? (als het op voorhand allemaal uitgelegd word wat de kosten zijn en dergelijke ben ik volledig akkoord maar op deze manier?)
Na de factuur gebeld naar proximus. Ik zal die kosten moeten betalen zonder één woordje uitleg.
Had zelfs niet het gevoel dat ze luisterden...
Vrees dat ik ergens anders klant ga worden. Dit gaat echt te ver..
Beste antwoord door WouterM
Bekijk origineel