Beantwoord

85 euro betalen voor een technieker waar ik niet om gevraagd heb?!


Op een avond stel ik vast dat mijn internet niet meer werkt.
Doe de lijntest via de proximus site.
Krijg als melding: Er zijn onderhoudswerken gepland - Gelieve de klantendienst te contacteren.
Volgende ochtend bel ik naar de klantendienst en de jongeman doet enkele testen vanop afstand en merkt dat er idd iets scheelt met de modem of dergelijke.
Deze stelt zelf voor een technieker langs te sturen.
De volgende dag stond de technieker aan de deur, 15min was hij binnen en zag hem wat aan de modem bezig en zijn laptop.
Hij vertrekt vervolgens, problemen waren opgelost.
Nu krijg ik een factuur van 85 euro.
Waar is het mis gelopen?
Dit kunnen ze nu toch niet menen? (als het op voorhand allemaal uitgelegd word wat de kosten zijn en dergelijke ben ik volledig akkoord maar op deze manier?)
Na de factuur gebeld naar proximus. Ik zal die kosten moeten betalen zonder één woordje uitleg.
Had zelfs niet het gevoel dat ze luisterden...

Vrees dat ik ergens anders klant ga worden. Dit gaat echt te ver..
icon

Beste antwoord door WouterM 23 oktober 2017, 17:18

Hallo Bart!

Zolang dat de factuur lopende is, kunnen wij geen compensatie inboeken.

Vanaf wanneer u de factuur heeft ontvangen, kunnen wij wel nagaan wat de eventuele mogelijkheden zijn voor dit ongemak.

Nogmaals onze excuses...

Groetjes,

Wouter

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Bart, heb je met andere toestellen nog wel verbinding of doet het probleem zich momenteel enkel voor op de Playstation? Wat Netflix betreft: werken de andere kanalen wel, of ook niet? Werkt een verbinding via kabel momenteel wel? Groeten, Linos.
Ik ben ondertussen al 3 dagen aan het communiceren via privéberichten met uit te zoeken waar het probleem zich bevind.
Sinds gisterenavond lijkt het probleem opgelost. Internet en wifi lijken terug goed te werken na drie dagen..

Nu die factuur van 85 euro ga ik na deze periode wel niet betalen.
Kunnen jullie een bevestiging sturen dat dit in orde is?

Mvg,
Bart
Reputatie 3
Badge +2
Hallo Bart!

Zolang dat de factuur lopende is, kunnen wij geen compensatie inboeken.

Vanaf wanneer u de factuur heeft ontvangen, kunnen wij wel nagaan wat de eventuele mogelijkheden zijn voor dit ongemak.

Nogmaals onze excuses...

Groetjes,

Wouter
Beste,

De factuur is lopende.
Vervaldatum 31/10.

Afwachtend op jullie antwoord.

Mvg,
Bart
Reputatie 5
Badge +2
Dag Wouter,

Ik heb je een rechtzetting opgemaakt voor 85 EUR incl. BTW

Deze gaat in mindering van uw laatste factuur.

Je zal de creditnota in de loop van volgende week in de bus hebben.

Mvg, Koen

Reageer