Hallo ik vraag mij al een tijdje af waarom er bij mij zo veel bridge ontvangers staan
hier staat namelijk al een hele tijd een groot probleem aan de gang wat ik nu zelf heb opgelost op een simpele manier wou proximus maar naar dit idee een keertje luisteren mss komen er dan een pak klanten bij
ik ga nu een vergelijking maken tussen Apple Tv en proximus tv
wij wonen met twee gezinnen ouders
en kind schoondochter het probleem boven in de kangoeroe woning geen vaste telefoon aansluiting dus het tv netwerk zit draadloos verbonden men heeft dus een access point geplaatst in de hal Boven deze verbruikt stroom dat is een apparaatje kan ik inkomen maar men plaatste nog een bridge achter mijn televisie decoder deze neemt ook weer elektriciteit dan zijn het er al twee plus decoder plus tv als men nu bv
in een decoder een wifi verbinding plaatst
bespaart dit de mensen al op electronisch apparaten en ook op elektriciteit of nog beter plaats op elke smart tv waar ingebouwd wifi op staat jullie applicatie
bv Samsung smart tv heeft deze applicatie nog niet ter beschikking en het zou voor dit soort problemen een hoop aan stroom en spanning op het stroom kanaal besparen
korte versie wat heeft men dan nodig
een bbox aan de telefoon lijn
een decoder met wifi ingebouwd
Mss nog een booster als acces point
mss nog een decoder op de boven verdieping met ingebouwd wifi
Dit kost aan een hoop minder lan kabels
en
de kunst balans zoeken welke apparaten je best aan het 2.4 GHZ hangt of aan het 5 GHZ
zo hier mij idee hopelijk kan men hier wat mee