Skip to main content

 

In MyProximus is online beheer onmogelijk voor de vaste lijn betreffende de opties oproepdoorschakeling, berichtendiensten en oproepblokkering.

Indien de verbruikskosten van de vaste lijn boven een limiet gaan is er geen meldingsalarm beschikbaar. Een alternatief zoals het tijdelijk blokkeren van de vaste lijn bij een overschrijding vanaf een ingesteld maximaal belbedrag is afwezig. Er is dus geen enkele mogelijkheid voor de klant om online via MyProximus zijn vaste lijn tegen oververbruik te beschermen.

Een keuze om online de bovenstaande opties voor de vaste telefoon in te stellen, alsook een optie om de verbruikskosten van de vaste telefonie online te kunnen beheren is wenselijk.

Bij andere telecomoperatoren kan jezelf online de opties en instellingen van de vaste lijn zonder meerkost en op eenvoudige wijze activeren of desactiveren.

 

Aarzel zeker niet om op je eigen suggestie te voten! :wink:


Slap antwoord zeg. Het is toch nog geen komkommertijd? 

 

In My proximus/Mijn producten/Phone Line is het niet meer mogelijk om je vaste lijnopties te bekijken en/of te beheren in MyProximus.


 


louter ter info: dit antwoord van de proximus medewerkers word gegeven, omdat er in deze rubriek ideeënbus,  50 votes nodig zijn op een voorstel, om dit dan verder door te sturen naar de bevoegde diensten.


Reageer