Skip to main content

Indien je bij Proximus een GSM aankoopt waarbij een actie verbonden is via een partner van Proximus , moet je surfen naar:

proximus.myactions.eu/action

Actueel voorbeeld (20/04/21): bij de aankoop van een OnePlus Nord krijg je Wireless Buds. Deze dien je via deze link aan te vragen.

Ik heb me hier tevergeefs suf op gezocht en ben uiteindelijk naar de fysieke winkel gestapt om dit na te vragen. Hopelijk bespaar ik jullie hier tijd en moeite mee!

 

ja, werd hier al enige keren op het forum gepost maar het is inderdaad niet altijd evident om die berichten terug te vinden, en ook niet iedereen gaat nu uw bericht terugvinden dat je net gepost hebt :relaxed:


je kan ook altijd naar de website van de fabrikant van het toestel surfen en daar het helpdesk nummer opzoeken moest het niet meteen lukken op  myactions.eu/

Niet naar proximus.myactions.eu/action gaan die link werk niet wel via  myactions.eu/


Normaal werkt proximus.myactions.eu/action wel maar nu ook niet meer bij mij zelfs met myactions.eu krijg ik een foutmelding


En nu werken beide terug, zowel https://proximus.myactions.eu/ alsook https://myactions.eu/


Reageer