Beantwoord

zeer ontevreden klant

  • 13 November 2023
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Klant nr 61240***

Installatie Fiber: SHE_R000000110000R77ED-1

Na talrijke reclamemails én telefonisch contact met proximus besliste ik om de overstap naar Fiber te wagen.

1e afspraak: 26/10 ts. 8:00 en 17:00

Technieker zou 30 min op voorhand bellen.

Dus vrijaf genomen, vroeg opgestaan en de hele tijd stil geweest om de bel niet te missen.

Om 16:00 telefoontje van de technieker dat hij nog bij andere klant zit op 20 km van mijn woning. Hij heeft daar ´n probleem en kan dus niet meer tot bij mij raken. Er zit niets anders op dan ´n nieuwe afspraak te maken.

Ik kies ervoor om bij de volgende afspraak de voormiddag vast te leggen zodat er geen risico is dat mijn afspraak niet door kan gaan wegens vertraging bij vorige klant.

2de afspraak: 13/11 ts. 8:00 en 12:30

Ook nu weer zelfde scenario: vrijaf genomen, vroeg opstaan, thuis zitten wachten in stilte…

Om 13:15 nog steeds geen technieker gezien of ´n telefoontje gehad.

Daarop bel ik naar proximus hulp 080022800: vriendelijke meneer weet me te vertellen dat de technieker later zou komen omdat hij die morgen niet al zijn materiaal had.

Hij geeft ook aan de technieker door dat deze me zeker moet bellen.

Om 16:30 nog geen technieker gezien én geen telefoontje ontvangen.

Moeilijk te geloven, 2 keer op rij niemand op de afspraak…

Ik bel terug naar proximus hulp en kan na wat heen en weer gepraat eigenlijk niets anders dan nóg maar eens een nieuwe afspraak maken.

Ik snap niet dat proximus, die zoveel reclame maakt over die Fiber, dan zo´n slechte service geeft!

Ik vind dat ik recht heb op schadevergoeding voor de 2 verloren dagen (en nog steeds geen aansluiting op Fiber).

Echter, je kan blijkbaar niemand bereiken om klacht in te dienen. Telefonisch wordt je van het kastje naar de muur gestuurd met lange keuzemenu´s waar je niks aan hebt! Is dat met opzet zó gedaan om mensen te ontmoedigen om klacht in te dienen? Ook hun verwijzing naar hun website brengt geen oplossing, daarin vindt een kat haar jongen niet terug. Jaja, je kan contact opnemen over vele zaken maar... niet om klacht in te dienen!

Ik vind dat ik als vaste klant (al decennia klant bij proximus) niet serieus genomen wordt. Is het zó dat men zijn klanten behandeld?

Proximus is sowieso al niet de goedkoopste provider hier in België, misschien moet ik toch beginnen nadenken of een andere provider zijn klanten niet beter verzorgd en de overstap wagen?

icon

Beste antwoord door tina.b 14 November 2023, 14:38

Bekijk origineel

3 reacties

@Ingrid Cremers 

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Zodoende kunnen de Prox medewerkers/moderatoren dit verder natrekken en meer info geven, van zodra ze de draad hier terug kunnen opnemen, afhankelijk van drukte en bezetting.

Dank je wel Martin voor deze raad. Forum profiel is aangepast.

Reputatie 7
Badge +3

@Ingrid Cremers 

Excuses dat omschakeling naar fiber niet vlot gaat

Excuses dat techniekers niet beter/vroeger informatie doorsturen

Ik heb je vraag doorgestuurd naar het betrokken team en hoop dat ze me snel laten weten wat er ad hand is.

mvg,

tina 

 

Reageer