Beantwoord

www.communicationtools.belgacom.be

  • 20 March 2018
  • 9 reacties
  • 1258 Bekeken

hallo,

Sinds zondag synchroniseert de mail op mijn telefoon niet meer
de server instellingen waren : www.communicationtools.belgacom.be
maar dit werk dus niet meer.
is de server gewijzigd?
wat is de nieuwe naam van de server?

dank u
mvg
karel
icon

Beste antwoord door TOPCOPY 23 March 2018, 15:06

Bekijk origineel

9 reacties

De site wordt aangegeven als "Down" te zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Karel, kan je eens de account volledig opnieuw instellen zoals hier beschreven:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Nu zou het wel moeten werken 😉
Beste Wim,

Ik zou graag weten welke server ik moet instellen. bij mijn instellingen voor een synchroniserende exchange op mijn telefoon.
Een pagina met instellingen heb ik al doorzocht.
is het dit: https://owa.proximuscloudexchange.be ?
het was:www.communicationtools.belgacom.be
die werkt niet meer

gr
karel
Reputatie 7
Badge +4
Karel, bekijk even de link die Martin deelde.
hallo,

Het is geen standaard mail-programma account instelling die ik zoek.
Het is geen imap en smtp. Het is een exchange. Als ik hier het juiste antwoord niet krijg kan u mij dan doorverwijzen naar waar ik wel met mijn vraag terecht kan?

dank
mvg
karel
Is het mss dan deze link die je zoekt
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mail_consult_exch/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/e-mails/mails-met-cloud-exchange/uw-cloud-exchange-mailbox-raadplegen.html
Reputatie 7
Badge +4
Karel, kan je even kijken of je het gevraagde hier terug vindt?
en het juiste antwoooooooooord was:

eas.proximuscloudexchange.be

misschien dat iemand anders er ook iets mee oplost!

dank
karel

Reageer