Ik ben sinds 14/4 klant bij Proximus met Flex S pack voor TV en internet.
Sinds de installatie is gebeurd, heeft het nog niet deftig gewerkt.
Mijn Apple toestellen (iPhone, iPad, MacBook) hebben moeilijkheden met connecteren met wifi. Gewone websites lukken vaak wel, ook websites met groot dataverbruik (youtube, netflix, ...). Maar strenger beveiligde websites, zoals webmail, myEbox, myPension, MinFin van de overheid, de site waar mijn loonstrookjes op staan, … kan ik niet raadplegen. Als ik de url ingeef, blijft de pagina laden tot er na een paar minuten de melding komt dat er geen veilige connectie kan worden gemaakt.
Afstand tot de modem is niet het probleem, want ik zit er echt vlak naast als ik het probeer.
Als ik van mijn iPhone een hotspot maak en naar die sites ga, ben ik er op 2 seconden. Ook bij familie (met proximus) lukt het wel. De oorzaak van het probleem ligt dus wel degelijk bij mijn verbinding of mijn modem.
Ik heb al meerdere keren gebeld naar de klantendienst om het probleem te melden. Er is al een omruiling van de modem gebeurd, dat heeft het probleem niet opgelost.
Er is een technische interventie aangemaakt op 22 april, met de melding dat ik zou gecontacteerd worden door een technieker, maar die heeft mij (na bijna 2 weken) nog steeds niet gebeld.
Is er iemand van Proximus die me wel een snelle en correcte oplossing kan aanbieden?