Een aantal dagen geleden heb ik de v2 wifi boosters ontvangen. Alleen zaten hier geen ophangbeugels bij.
Kan ik er 2 opgestuurd krijgen aub?
Alvast bedankt.
Een aantal dagen geleden heb ik de v2 wifi boosters ontvangen. Alleen zaten hier geen ophangbeugels bij.
Kan ik er 2 opgestuurd krijgen aub?
Alvast bedankt.
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze aanstaande dinsdag de draad hier terug opnemen, om deze beugels op te sturen via Bpost :
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Dag Martin Ik had uw berichten al eerder zien passeren en had mijn profiel al zo goed mogelijk ingevuld. Denk dat alle nodige info er vermeld staat. Ik zal nog wat extra info in de “ticket” sectie invullen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.