Vraag

WiFi toegangscodes niet ontvangen per sms

  • 19 December 2022
  • 9 reacties
  • 806 Bekeken

Ik ontving een nieuwe modem/internet box en zou de WiFi toegangscodes per sms ontvangen. Ik heb de modem nu al een paar dagen in huis maar kreeg nog steeds geen toegangscodes. Het ganse weekend al heel wat tijd gespendeerd aan chatten, bellen met helpdesk en nog steeds geen codes gekregen. My Proximus werkt ook niet via de website enkel via de app en dat brengt ook geen oplossing. Wat kan ik nog doen? 


This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 1

Dag Anja,

 

staat die toegangscode niet op de sticker die op je modem/router plakt?

Standaard zou die moeten werken.

 

@AnjaV70 het is waarschijnlijk een nieuwe type bbox4 internet box waar alles moet gebeuren/instellingen enz…  via myproximus → HomeGateway 

(Internet Box - wifi codes - YouTube  & Naam en wachtwoord van het wifi-netwerk | Proximus

(Internet Box - installatie - YouTube
(Proximus verschillende video’s - YouTube

 

Dit is de modem. Ik heb nog eens naar helpdesk(0800….) gebeld. Men heeft de WiFi  codes nog eens via sms verstuurd naar mijn Proximus gsm-nummer. Ging een kwartiertje duren, een uur later en nog niets gekregen. Ik begin er moedeloos van te worden… 

 

@AnjaV70 vind je ze dan niet ergens terug hier via myproximus (= →  HomeGateway )

op een van deze tabbladen 

 

Reputatie 7
Badge +3

@AnjaV70 

Ga naar https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/internet

daar zie je WIFI staan onder SSID bij wachtwoord klik je op het oogje

en zal je het wifi wachtoord zien.

Bekijk ook deze video eventueel

 

Reputatie 7
Badge +4

@AnjaV70 Kan je de gegevens van je internetlijn even aanvullen in je profiel zodat ik dit voor je kan nakijken ? Met de gegevens die ik nu heb vind ik enkel je gsm-abonnement terug. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@HadewychT ik heb de gegevens aangevuld

@HadewychT ik heb de gegevens aangevuld

Ter info: Je zal nu geen reactie meer krijgen op het forum van de PX medewerkers, komen pas morgen terug langs.

Alles is in orde gekomen, na lang wachten de codes gekregen. Bedankt voor jullie hulp!