Beste Forumhelpers
Beste technici
Wij zijn geruime tijd trouwe klant bij Proximus. Steeds tevreden klant ook.
De laatste twee jaar verliezen we echter stilaan ons geduld. Net zoals zovele gezinnen met opgroeiende kinderen, hebben we tegenwoordig steeds meer nood aan goed functionerend WiFi-netwerk. Aangezien dat laatste hoe langer hoe meer een probleem aan het worden was, hebben we behoorlijk snel al een extra booster gekocht om het signaal tot op onze zolder te versterken.
Vorig jaar merketen we jammer genoeg dat dit nog niet voldoende was. Ik heb enkele keren hulp gezocht via chat en telefoon en steeds was het antwoord: “WiFi-signaal versterken met booster.” Ondertussen hebben we er dus 3.
Echter, ons probleem van een zwak en wegvallend WiFi-signaal is nog steeds niet opgelost. Omdat ik al lang vermoed dat er een ander probleem moet zijn, heb ik talloze telefoontjes gepleegd met een vraag om hulp. Na een tijd kwam er ergens van een of andere operator een soort oplossing: een Happy House bezoek. Een technieker van Proximus zelf zou op bezoek komen en hier thuis zelf vaststellen wat het probleem is en uitleggen waarom de drie boosters er niet in slagen om een doorsnee gezin van 5 personen niet overal in huis van WiFi te voorzien.
Vier (!) gefaalde afspraken later is er echter nog steeds niemand langs geweest. De moed zakt ons een beetje in de schoenen en uiteraard beginnen we te overwegen om over te stappen naar een andere provider. Ik vind het echter niet meer dan normaal dat ik Proximus nog op de hoogte zou brengen en wilde eigenlijk een gewone mail sturen. Het doorklikmenu blijft me echter maar doorsturen via allerlei menu’s naar niets eigenlijk dus … probeer ik mijn feedback uiteindelijk maar via deze weg kenbaar te maken.
Ik hoop van harte dat iemand dit bericht leest en ons hopelijk van de gouden tip kan voorzien om ons probleem op te lossen. Het zit’m trouwens niet in het opstarten van de toestellen want we krijgen ze wel degelijk gekoppeld, alleen het versterken en doorsturen van het signaal blijft mislukken.
Hopend op (eindelijk) een verlossend antwoord.
Vriendelijke groeten