Vraag

Wifi Bridge zendt geen wifi uit. Wel internet via utp

  • 9 November 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Ik heb een wifi bridge en sinds fiber is geïnstalleerd en een nieuwe modem is gekomen zendt die bridge geen wifi meer uit. Er is een digicorder op aangesloten die wel perfect werkt maar de wifi is enkel afkomstig van de bbox. Al meerdere resets geven hetzelfde resultaat.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Volgens mij werkt de wifi bridge enkel nog in station mode en niet meer in repeater mode i.c.m. een internet box (b-box4).

Ik heb een wifi bridge en sinds fiber is geïnstalleerd en een nieuwe modem is gekomen zendt die bridge geen wifi meer uit. Er is een digicorder op aangesloten die wel perfect werkt maar de wifi is enkel afkomstig van de bbox. Al meerdere resets geven hetzelfde resultaat. 

@Beary

Aangezien je een bbox4 hebt kan morgen een Proximus medewerker/moderator je verder helpen om eventueel de wifi bridge om te ruien voor een →  wifi booster V2.

Noteer daarom best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer