Vraag

Wifi booster verbinding met iPhone

  • 29 December 2020
  • 0 reacties
  • 97 Bekeken

Bij mijn vriendin werd onlangs een Wifi Booster geïnstalleerd om het Wifi-signaal in bepaalde ruimtes beschikbaar of beter beschikbaar te maken. De installatie werd volgens de installatiegids uitgevoerd en het Wifi-signaal is nu inderdaad beschikbaar in plaatsen waar het eerder niet of nauwelijks te ontvangen was.

Mijn iPhone connecteert zich met het netwerk en het icoontje van Wifi-signaal geeft volle ontvangst aan en blijft dit ook aangeven. Als de iPhone eventjes niet gebruikt wordt, dan blijft wel het icoontje de ontvangst van het signaal aangeven, maar er is geen ontvangst van berichten (WhatsApp, iMessage, mails en dergelijke). Ik moet dan de wifi op de iPhone even aan- en afzetten en dan komen de berichten wel binnen. Ik moet dus de berichten als het ware “binnentrekken”, ze worden niet spontaan afgeleverd, wat zeer vervelend is. Dit probleem manifesteert zich enkel in ruimtes was de booster het signaal geeft. In de andere ruimtes werkt alles naar behoren. Het lijkt er dus op dat een of andere setting van de booster een probleem geeft.

Iemand een suggestie?

 

 
 

0 reacties

Geen reactie

Reageer