Beantwoord

Wifi booster V2

  • 12 October 2023
  • 5 reacties
  • 346 Bekeken

Ik tracht al enige tijd een WiFi Booster V2 te bestellen…

De eerste keer besteld via de app MyProximus , maar kreeg enkele dagen een doos met de gewone  WiFi Booster toegestuurd. 

Daarna 17 keer (zeventien) contact opgenomen met de 0800 22 800 met evenveel operators die hééél vriendelijk en behulpzaam waren maar van toeten noch blazen wisten en waarvan het resultaat was dat ik nog een doos met de gewone  WiFi Booster toegestuurd kreeg alhoewel ik minstens 5 x de nadruk gelegd had dat het een V2 moest zijn… 

Ik zit nu dus met 2 ongeopende dozen  WiFi Booster (zonder V2) die ik moet terugsturen (maar ik heb geen etiket), en nog steeds géén  WiFi Booster V2.

(hopelijk moet ik geen abonnement betalen voor deze 2 miszendingen)

Is er hier iemand die mij hierbij een oplossing kan geven???

Bij voorbaat dank….

icon

Beste antwoord door tina.b 18 October 2023, 08:54

Bekijk origineel

5 reacties

@HeGu 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, je verder zouden kunnen helpen en meer informatie geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@HeGu

volgens onze systemen zijn er ondertussen V2 geleverd?

en labels zouden via mail verzonden zijn? Kijk zeker ook je spam na

groeten,

Tina

Zijn inderdaad aangekomen… waarvoor mijn dank voor de snelle oplossing;  maar … ik had er eigenlijk maar één nodig, dus ik zou graag nog één terugsturen. Kun je mij dus nog één label opsturen???

De twee gewone versies zijn vandaag terug gezonden.

Bij voorbaat dank,

Reputatie 7
Badge +3

@HeGu Ik heb de 2de V2 opgezegd via order R000000110000RECJS.Het retourlabel gaat nu automatisch volgen via mail.Groetjes,Joel

Prima opgelost!!!

Proficiat aan jullie allemaal

 

Reageer