Skip to main content

Beste, 

 

ondanks meermaals een opzegaanvraag in te dienen om de wifi booster op te zeggen , nog geen reactie van proximus. Is er iemand die me kan verder helpen en me retourlabels kan toesturen? 

 

Alvast bedankt

@MatthewQ 

Omdat de PX moderatoren u  zouden kunnen hiermee verder helpen en meer info te kunnen geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Hey Martin , 

 

hartelijk bedankt. 

Ondertussen het nodige ondernomen.

 

Mvg


@MatthewQ 

excuses voor de vertraging

Het nodige werd gedaan.

Bevestiging is per mail verzonden.  Hierbij zit ook het retourlabel voor verzending via bpost.  

Kijk zeker ook in je spam als je het bericht niet direct kan vinden.

Groetjes

Tina


@tina.b 

 

Mailtje goed ontvangen. 

 

Hartelijk dank voor de hulp.

 

Grts


Reageer