Beantwoord

Wifi booster link qualiy, acces point staan op groen dan vallen ze beide om de beurt uit.

  • 1 July 2021
  • 7 reacties
  • 179 Bekeken

Hallo, mijn wifi booster werkte tot deze namiddag volledig normaal,

De link quality is groen en de acces point totdat deze om de beurt uitvallen dus eerst de link quality valt uit daarna het lampje van de acces point heeft iemand hier raad mee?

icon

Beste antwoord door Martin 1 July 2021, 17:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

als je de boosters eens  reset / synchroniseert terwijl de booster bij de bbox opgesteld staat werkt dan alles normaal.

Bedankt voor het snelle antwoort Martin, Ik heb net in dezelfde ruimte al waar de modem staat de Wifi booster gereset en vervolgens weer ge synchroniseert, De lampjes vallen beide nogsteeds uit wanneer ik deze connect met de ethernet kabel aan mijn pc.

 

Alvast bedankt voor de hulp,

Ridley

De booster kan natuurlijk defect zijn, maar mss dat je toch best de bbox ook eens reset voor de zekerheid, door het verzonken reset knopje achteraan ingedrukt te houden tot vooraan de power led enkel en alleen nog oplicht en dan loslaten.

Als dit ook niet helpt zal morgen iemand van het proximus forumteam ook eens je lijn best uitmeten om te zien of daar iets abnormaals vastgesteld wordt en kunnen zij ook beslissen of een nieuwe booster vandoen is.

Reputatie 7
Badge +5

@Ridley Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het even voor je na.

Beste respondenten, ik weet niet hoe of wat ik juist gedaan heb maar de wifi booster werkt weer naar behoren bedankt voor de

snelle antwoorden en de goede hulp

 

Fijn weekend gewenst,

Ridley Mertens

Reputatie 7
Badge +5

@Ridley Dat lezen we graag!