Vraag

Wifi bij appartement (Wolvertem)

  • 20 August 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Goedendag - Ik ben op zoek naar wifi in mijn appartement in Wolvertem, Meise. Ik heb al een simkaart voor mobiele telefoons (pay and go), maar zou graag willen weten over uw wifi-contracten - ik wil internet streamen op mijn tv, werken op mijn laptop, met mijn telefoon op internet, enz. - hoeveel zou het zijn en welke documenten heb je nodig?

Ik heb geprobeerd te bellen, maar er was geen mogelijkheid om met iemand te praten. Ik ben onlangs vanuit het buitenland naar België verhuisd.


2 reacties

@Nicolavi  

PS: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

Ter bijkomende inlichting: packs met bv. internet(wifi) en TV (al dan niet met vaste lijn en gsm abonnenmenten) 
→ Flex: het pack op maat met internet, mobiel en TV | Proximus

→ Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn / stel zelf je pack samen | Proximus

→ Gsm-abonnementen | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Ik vrees evenwel dat u uw vraag m.b.t. uw behoeften zult moeten verduidelijken

Concreet :

er zijn geen “WiFi-contracten” voor residentiële klanten bij telecomoperatoren

maar wel contracten van het type

breedband  internet op het vaste netwerk  (dsl of indien voorhanden glasvezel) al dan niet met TV decoder en/of vaste telefoon

mobiel voor telefonie en internet 

of een combinatie van vast en mobiel (packs)

 

Ref.:

Welkom bij Proximus – Internet, gsm, telefoon, mobiel en tv | Proximus

 

vast breedband : bv. internet maxi

Internet abonnementen – De internetprovider voor België | Proximus

mobiel telefonie en internet bv. Mobilus Maxi

Gsm-abonnementen zonder verplichtingen | Proximus

Combinatie met TV bv.

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

 

In principe kunt u een contract online afsluiten (eventueel met behulp van de Proximus medewerkers op dit publieke forum of kunt u eventueel een contract onderschrijven in een Proximus center

Normalerwijze zal ook bij een eventuele inschrijving achter uw persoonsgegevens gevraagd worden (e-id, ….)

 

 

 

Reageer