Beantwoord

Wel bereik, geen mobiel internet in Kroatiëz

  • 28 August 2023
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo,

ik ben in Kroatië momenteel, onderweg naar Brussel met Flixbus :) 

Ik zette mijn gsm aan en ik had geen mobiel internet. Instelling op de gsm zijn aan de orde (mobiele data aan, roaming aan). Ik heb in de app gekeken, daar was ook alles oké. Ik heb mijn gsm twee keer herstart, niets leek te werken. Dan heb ik “blokkeer dataverbruik in het buitenland” willen aan en uit zetten om te zien of dat werkt, maar het schakeltje staat nu op oranje en ik krijg hem niet meer uit. 
Kunnen jullie die dan toch uitzetten en kijken of er nog iets aan de hand is? 

icon

Beste antwoord door Martin 28 August 2023, 14:15

Bekijk origineel

5 reacties

@per_iocum 
Omdat de PX forummedewerkers , als ze straks hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dank je voor de tip! Ik ben ingelogd via MyProximus en ik zie dat er precies iets aan het veranderen is in de instellingen van de app. Hopelijk lukt het wel… 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

 

Oftewel verandert het gewoon vanzelf hahaha. Die is wacko gegaan intussen. Mijn bus vertrekt zo, ik hoop dat iemand dit bericht toch wel leest en kan kijken wat er aan de hand is. Twee weken geleden werkte alles goed, dan was ik naar Servië waar ik airplanemode ingeschakeld heb en nu werkt mobiele data niet meer. Fijne namiddag allemaal  

 

@per_iocum Het gewoon afwachten tot een PX moderator hier reageert om dit verder te onderzoeken.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @per_iocum als dit het nummer eindigend op 35 betreft, kun je volgens onze database mobiele data te gebruiken. Best kijk je ook even de instellingen van je toestel zelf na. Groetjes, Heidi

Reageer