Webruimte activeren lukt niet


  • Apprentice
  • 6 reacties
Gratis 50 Mb webruimte aanvragen lukt niet.

Reeds verschillende e-Mail gestuurd naar helpdesk zonder resultaat

Domainnaam reeds ontvangen.

Mvg

6 reacties

Kun je zelf doen, en staat allemaal netjes uitgelegd in de help op belgacom.be

- Er is een pagina om de site te activeren:

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/9421/kw/website

- er is uitleg over het uploaden met ftp:

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/1205/kw/website

- er is uitleg over het koppelen van je gratis .net domein met je gratis site op skynet.be:

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/9423/kw/website


veel succes

ik zit hier ook al weken op te wachten. Ik heb al een mail naar de klantendienst gestuurd, maar uiteraard wordt die gewoon genegeerd. Zoals altijd. Ik denk dat ik eens een brief naar test aankoop zal moeten sturen. Misschien dat Belgacom dan wel die "gratis" webruimte geeft waar we recht op hebben.

Is er eigenlijk iemand waar het activeren van gratis webruimte WEL gelukt is?


ondertussen heb ik (wsch dankzij mijn vorige post op dit forum?) na een week wachten dan uiteindelijk toch een mail teruggekregen van de Belgacom helpdesk.

Het wachtwoord dat u nodig heeft, is het wachtwoord waar de B-Box 2 een internet verbinding mee tot stand brengt.
Dat gaat u terug vinden op de originele brief dat u bij de activatie van het internet heeft ontvangen.
Een wachtwoord van de internet verbinding gaat 8 karakters groot zijn.


Maar dit klopt niet. Ik had dit al geprobeerd. Ik had trouwens alle mogelijke gebruikersnamen en paswoorden al geprobeerd. Maar ik krijg nog steeds de foutmelding "onbestaande gebruikersnaam of ongeldig wachtwoord" ofwel de foutmelding "Uw aanvraag werd geweigerd omdat u al beschikt over een persoonlijke webruimte op de server".

En het probleem blijft dus. Lang leve Belgacom... "Gratis webruimte", maar je moet er wel uren aanzitten om te bellen, te mailen, te klagen en te zagen, en dan is het nog niet in orde.

Tja, ondertussen heb ik Belgacom nog eens gebeld op het nummer van de technische dienst dat ze me gemaild hadden, met een factuur in de hand. Ze hadden precies nog nooit van gratis webruimte gehoord, want de Belgacom agent moest me even laten wachten om informatie te gaan zoeken.

Uiteindelijk beweerde hij dat ik mij gewoon moest registreren op de site, wat ik uiteraard al gedaan had. Dus ik zei dat dit al in orde was en dat ik een mail waarin ik gevraagd werd om naar te bellen naar de technische dienst op 0800/ 22 700. Hij zei dat dit niet klopte, en dat hij me niet kon verder helpen. Hij zei dat hij een andere dienst ging laten terugbellen over 10 minuten.

Tien minuten later krijg ik iemand aan de lijn die me identificeert aan de hand van mijn factuur, en hij zei dat hij het wachtwoord moest herinitialiseren. Hij heeft dit gedaan, en ik zei dat ik het zometeen zou proberen.

Ik heb geprobeerd aan te loggen met dit nieuwe wachtwoord, maar het lukt nog steeds niet. Ik zal nog even wachten (misschien zit er een vertraging op hun servers of zo) en als het dan niet lukt zal ik nóg een keer moeten terugbellen.

Duidelijk een heel gedoe dus, die "gratis" webruimte!! Nu is het dus nog niet in orde, na weken van mails sturen, bellen en wachten!
waarom kan ik mijn gratis web ruimte niet aan maken luk niet ben daar meer zes maanden mee bezig maar het luk niet als vraag voor hulp


krijg ik geen hulp is het om dat gratis is zeker als mijn login of paswoord in geef is al een fout uw paswoord is fout ben beu
hier vind je wat info: websites


Anders eens een privé bericht sturen aan ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'