Vraag

Wanneer vdsl in schuiferskapelle


Wanneer komt het er van?

reeds 2 jaar wordt vdsl belooft. blijkt uit beschikbaarheidstest.

 

 

Het zal gelukkig niet lang meer duren. Neem daarom regelmatig een kijkje op deze pagina.

Resultaat van de beschikbaarheidstest

Product

Internet & HD TV

Lijnnummer

********

 

Er is nog geen HD TV en supersnel internet beschikbaar. Het zal gelukkig niet lang meer duren. Neem daarom regelmatig een kijkje op deze pagina.


16 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pietvn  Ik zie nog niet dadelijk verbetering in zicht, spijtiggenoeg. Ik ga intern navraag doen. Mocht ik meer info ontvangen, laat ik je dit weten. Groetjes, Antonella

Beste,

weet je ondertussen al wanneer ((Het zal gelukkig niet lang meer duren)) dat dat is??

 

Groeten

Reputatie 4
Badge +1

Als ik test doe in 8700 Tielt, Schuifferskapelle  (Jan Vinckestraat, Drie Wilgen) krijg ik telkens foutmelding 
“Er is een onverwachte fout opgetreden, gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Gelieve het later opnieuw te proberen”

 

Kan u ook nog nog eens de test doen als
“Bestaande klant zonder vaste lijn of nieuwe klant”

 

Onderhavige meldingen (of gelijkaardig) dateren volgens mijn check- en forum vaststellingen van ±5 jaar geleden.  

  • VDSL gepland tegen xx/yy/JJJJ
  • Het zal gelukkig niet lang meer duren. Neem daarom regelmatig een kijkje op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +3

@pietvn  De vooruitzichten zijn helaas niet gunstig als ik afga op de info dat ik via mail zie passeren hierover. Ik wacht nog op een definitief antwoord, maar ik ga u ondertussen geen valse hoop geven (ben liever eerlijk). Groetjes, Antonella

Beste,

 

blijkbaar zou er toch iets bewegig in komen? of toch niet?

 

Artikel van 26 januari 2021 | Blog

Nieuwe techniek om de internetsnelheid in landelijke gebieden te verbeteren

 

https://www.proximus.com/nl/news/2021/20210126-blogpost-technique-to-improve-connectivity-in-rural-areas.html

Komt Schuiferskapelle hiervoor in aanmerking? 

Zo ja , wanneer komt het op de planning

Groetjes

Ter info: Pas morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum om je eventueel meer info hieromtrent te kunnen geven.

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@pietvn .  Dag Piet, ik heb navraag gedaan. Van het moment er nieuws is laat ik het dadelijk geworden. Groetjes  Luc

Luc.M,

Weet je ondertussen al wat meer?

 

Gr piet

 

 

Best dat je ook regelmatig het eens natrekt op → http://Proximus.be/internetsnelheid.be 

pas maandag kan je eventueel indien er reeds een datum zou vastliggen , verwachten van de Proximus forummedewerkers.

 

Reputatie 4
Badge +1

De voorbije 10 jaar herhaalde beloftes om “witte zones” alsnog deftig Internet te bezorgen. Helaas minder dan een druppel op hete plaat.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211124_92221326


 Basisinfo

1,0 m graafwerk (plus fiber, en ROP of Otical Node Telenet, -VOO etc) kost ruim 100€ /m  en de afgelegen zones  situeren zich meestal op ±1km.
Zelfs indien de volle 41 miljoen Euro naar Proximus zou gaan kan Proximus amper 410 witte zones aanpakken. Dus minder dan 1 witte zone per gemeente.
Omstreeks 2015 waren er nog ±2500 witte zones (<30Mbps) en op het Forum zelden melding van vordering.

Ik hoop écht dat ze Schuifferskapelle selecteren en dat u, rekening houdende met de vergunningsprocedures, tegen half 2023 over VDSL kan beschikken.
Grote vraag is of Proximus, VOO, Telenet etc. hun selectie !!moeten kenbaar maken?

Reputatie 4
Badge +1

Zelfs de TV-Check werkt niet in Schuiferskapelle en dit blijkt voor steeds meer straten het geval te zijn waar HDTV nog niet beschikbaar is.

Vroeger kregen gelijkaardige “witte zones” een van volgende melding nav check op adres:

  • geen HDTV beschikbaar
  • twéé SDTV of 1SDTV beschikbaar of uitzonderlijk géén TV beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +3

@Snor 

ik vermoed dat Luc nog geen nieuws heeft

k heb hem een berichtje ter herinnering gestuurd :-)

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@pietvn Ik heb hier volgende feedback over mogen ontvangen van de bevoegde dienst:

Er is hiervoor momenteel nog geen uitbreiding voorzien.

Groetjes,
Antonella

Beste Proximus,

 

Weten jullie ondertussen al iets meer i.v.m Vdsl in Schuiferskapelle.

 

 

Ik vind het echt triestig dat Proximus geen extra aandacht aan klanten die nog geen vdsl hebben in 2022 dat ze voorrang krijgen voor fiber.

 

ikzelf (ook van west-Vlaanderen) heb een tv-check gedaan en het resultaat was ook niet echt top… 2HD en 1SD tv.

Uit navraag zou pas eind 2027! Fiber gelegd worden in mijn straat.

Komt er schot in de zaak?

25/01/2023, nog altijd dezelfde resultaten voor Schuiferskapelle!!

wanneer zal uitleg {Het zal gelukkig niet lang meer duren} veranderen in {Het zal nooit zijn}

 

Resultaat van de beschikbaarheidstest

Product

Internet & HD TV

Lijnnummer

 

Maximaal aantal tv's

 

Supersnel internet (VDSL2 of fiber) en HD TV

Niet beschikbaar

 

Er is nog geen HD TV en supersnel internet beschikbaar. Het zal gelukkig niet lang meer duren. Neem daarom regelmatig een kijkje op deze pagina.

Reageer