Beantwoord

waarom niet iedereen in zelfde straat fiber

  • 20 December 2023
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

waarom onevennummers wel fiber en evennummers niet  zelfs na 2 weken later geen fiber. En aannemer weg en fiberkabel onder beton weggezet.

icon

Beste antwoord door Martin 21 December 2023, 14:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

in afwachting van een reactie van een Proximus moderator op dit publieke forum:

even nummers = andere kant van de straat, nee?

mogelijks komt de andere kant van de straat later nog aan bod 

https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/ftth?executionState=EXECUTED_AND_PLANNED&bbox=242460.01387195603,6359596.441960984,753786.799028095,6711133.606755829

Reputatie 2
Badge

waarom onevennummers wel fiber en evennummers niet  zelfs na 2 weken later geen fiber. En aannemer weg en fiberkabel onder beton weggezet.

Dit is bij mij al een jaar zo en niemand kan/wil mij zeggen wanneer i fiber krijg. 

Ferdinand Pauwelsstraat te 2180 Ekeren, oneven nummers niks fiber, andere kant alles ok. Ik ben het wachten kotsbeu.

Hier licht zelfs nog niets aan de pare en ook niets aan de onpare kant zowel voor Proximus als voor Telenet. Dus geduld is een mooie deugd zeggen ze dan ;-)

Reputatie 2
Badge

Hier licht zelfs nog niets aan de pare en ook niets aan de onpare kant zowel voor Proximus als voor Telenet. Dus geduld is een mooie deugd zeggen ze dan ;-)

Bedankt voor uw totaal nutteloze idiote bijdrage op dit forum.

Ik ben toch nog altijd mijn geduld niet verloren en wacht ook maar af hoor, hier gingen ze al van begin verleden jaar fiber aanleggen en zelfs als ik het opzoek op hun site zou het mogelijk zijn, dus was dit ook nutteloze informatie dan van Fiberklaar ;-)

Reageer