Skip to main content

Hallo,

Ik had een afspraak voor 21 mei maar ik heb deze niet kunnen laten doorgaan. Telefonisch was afgesproken om deze op 3 mei te laten doorgaan om te technieker te laten langskomen maar ik zie niets staan bij mijn afspraken. Gaat deze nog doorgaan?

@Arno954 

Omdat de PX moderatoren zouden kunnen natrekken of deze afspraak doorgaat ,  als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Arno954 

excuses, ik heb op dit moment geen zicht op de nieuwe afspraak.

k heb je vraag doorgestuurd naar de uitvoerende dienst en hoop spoedig info te krijgen.

Groeten

Tina


@Arno954 

De technische dienst hebben collega’s klaar om vandaag bij je langs te komen, hebben ze bevestigd.

Groeten

Tina


Reageer