Vraag

Waarom kan ik geen extra account of mailbox toevoegen?

  • 7 January 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Ik heb Internet maxi.

Ik heb één mailbox.

Bij het creëren van een extra account krijg ik tekens de melding: Oeps! er was een technisch probleem, kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.

Wat is de oorzaak voor dit probleem?

Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Graag dringend antwoord AUV?

(Werd al gemeld via een chat waarbij beloofd werd dit aan een specialist door te geven en binnen 24 a 48u een antwoord te geven. Ik ben reeds dagen aan het wachten)


This topic has been closed for comments

1 reactie

@Elie De Ruyck 

heb je reeds je gegevens aangevuld in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), zoals gevraagd werd door DaisyS in je vorig bericht met de zelfde vraag.
Namelijk : → kan geen nieuwe mailbox aanmaken | Proximus Forum

@Elie De Ruyck Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het verder voor je na.

PS: morgen pas komen de PX moderatoren hier terug langs.