sedert deze namiddag kan ik niet meer inloggen op mijn email.
heb reeds diverse geprobeerd maar helaas….en een nieuw aanmaken wordt niet aangeboden…
begrijp er niks van…..
of is er een Proximus probleem…..
sedert deze namiddag kan ik niet meer inloggen op mijn email.
heb reeds diverse geprobeerd maar helaas….en een nieuw aanmaken wordt niet aangeboden…
begrijp er niks van…..
of is er een Proximus probleem…..
zie ook → Wachtwoord van je mailbox | Proximus
kan evenmin inloggen op webmail….
vind het wel vreemd het probleem e-mailserver heeft uw aanmelding afgewezen…
dit probleem heb ik reeds meermaals gelezen op diverse fora en bleek telkens probleem proximus geweest te zijn
probeer ook in te loggen met een 2de e-mailadres en geraak er evenmin...
NB: ik lees ook op hun site bv “Als je geen toegang meer hebt tot je e-mails, volstaat het in de meeste gevallen om een nieuw wachtwoord in te stellen.”
sorry maar het is huilen met de pet op...ben nu bijna 2 uur bezig,
3 medewerkers aan de lijn gehad,
alle 3 geven ze mij een nieuw paswoord en zeggen om terug te bellen,
lukt langs geen kanten en niemand belt terug.
Opgelost?? niks…
klikken op “overzicht van mijn aanvraag” lukt niet…
is er een andere weg om dit op te lossen?
Kan jij dat eventueel doorsturen?
heb je ook zelf geprobeerd om je wachtwoord te veranderen → Wachtwoord van je mailbox | Proximus
En als het dan niet lukt om in te loggen via http://webmail.proximus.be dan zal er morgen best een PX moderator dit verder eens nakijken.
Die wachtwoorden die ik kreeg van de 3 medewerkers werden geprobeerd op pc, tablet en smartphone....helaas niets lukt.
Ik vermoed toch iets bij Proximus op de server.
Is niet de eerste keer dat dit gebeurt maar nooit zo lang.
Deze morgen medewerker aan de lijn gekregen en zij heeft me prachtig begeleidt en blijkbaar nu in orde.
Moet enkel nog thuis tablet en pc controleren.
Is toch gelukt met een paswoord van de medewerker via inloggen webmail
Hoe het komt dat gisteravond die paswoorden niet lukte is mij een raadsel.
Bedankt voor de hulp..
Tablet en pc eveneens in orde.
Enkel bij Myproximus - Pushmeldingen reageert de blauwe knop niet…
enkel bij de 2 meldingen van gisteravond en 1 van deze morgen, alle overige werken wel.
Die 3 laatste meldingen hebben betrekking met het probleem van gisteren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.