Vraag

Vernieuwde webmail

• 2 October 2021
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Sinds de proximus webmail vernieuwd is heb ik problemen bij het versturen van een mail, meer bepaald bij het zoeken van het juiste mailadres.  Ik had mailadressen samengebracht in groepen en ook distributielijsten aangemaakt.  Die vind ik nu allemaal niet meer terug.

Wanneer is dus na het aanmaken van een mail op ‘aan’ klik opent zich een kader ‘selecteer contact’ waar alles door elkaar staat, geen groepen of distributielijsten meer te vinden.

3 reacties

TUI: Iemand van de Proximus forummedewerkers komen hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

We zijn nu 22 december 2021.  Dit is ongeveer 4 maanden na mijn eerste telefoontje i.v.m. de catastrophe van de nieuwe webmail.  Wat is er al veranderd???   NIETS… NIETS….NIETS.  

Vandaag is het voor de zoveelste keer niet gelukt om een mail te versturen.  Een gewone mail, laat staan dat ik aan een vijftigtal personen gelijk een mail wil versturen.  Ondenkbaar.  Ontelbare keren de hulplijn gesproken, maar niemand die iets kan oplossen.  Dan is Proximus nog niet beschaamd om te vragen of ik tevreden ben na de tussenkomst van de hulplijn.  NEEN ik ben niet tevreden!!!

Leest er nu echt niemand van Proximus dit forum om dan te besluiten er iets aan te doen.  Een schande van zo’n telecombedrijf om zijn klanten zo in de kou te laten staan.  Tijd om de pers hiervan in te lichten.

Dat ze er iets aan doen daar moet je niet aan twijfelen, werken trouwens samen met een externe firma CISCO, alleen is de vraag waarom ze het tot nu toe nog niet volledig hebben kunnen oplossen?

Reageer