Ik heb constant drops. Testen met kabel geeft goede snelheden, zodra ik de modem gereset heb krijg ik drops van snelheid, regelmatig tot 5Mbps in plaats van 100Mbps, natuurlijk zodra er nagekeken wordt is alles in orde.
Ik werk van thuis uit zoals zovelen en moet een vaste connectie hebben om mijn werk te kunnen doen, door de drops is dit niet meer mogelijk!
Heb via chat geprobeerd om hulp te krijgen maar wacht al 12 uur op een medewerker die “binnen de 15 minuten” zou komen… Nu dat ik eindelijk iemand op de chat heb kan ik niets terugschrijven! Wat een goede service! als je geen klacht of probleem kunt doorgeven dan gaat er niets fout!
Wat zijn de regels over het aankopen van een zelfgekozen router en modem? Om maar van jullie slechte apparatuur af te geraken en hopelijk zo een oplossing te vinden, Proximus is niet geïnteresseer in een oplossing aanbieden dus dit is de enige oplossing die ik kan vinden.