Vraag

Verdeelkast Proximus in de technische ruimte

  • 7 October 2021
  • 3 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Gisteren had ik plots problemen met mijn aansluiting.

 

1) Vaste lijn permanente kiestoon kon niet telefoneren en niet bereikbaar .

2) Wifi Booster die geen connectie meer had met de modem.

3) Wifi signaal gestoord .  Wifi actief maar kon niet verbinden ( geen internetconnectie was de melding)

Modem herstart heeft lang geduurd voor ik terug verbinding had.

Wifi Booster gereset , doch deze wilde niet meer synchroniseren met de modem. ( deze word nu vervangen)

Vaste lijn werkte opnieuw normaal alsook Wifi terug verbinding.

Na uitmeten van lijn zei de medewerker dat het goed was. Maar dat oxidatie op de koper kabels soms voor een storing konden zorgen.

Ik heb hem geïnformeerd over de toestand van de verdeelkast hier in de technische ruimte.

In de technische ruimte is er nog steeds geen nieuwe verdeelkast geplaats ondanks dat de eigenaar dit heeft aangevraagd in 2017 , toen alle appartementen hier gerenoveerd werden .

Is al meerdere malen door techniekers die hier zijn geweest gemeld alsook ik heb het in 2018 en 2019 al gemeld.

Zou het mogelijk zijn dat de verdeelkast word vervangen want de huidige dateert van uit 1977 en is totaal kapot en niet afgesloten , ligt op de grond. Zie afbeeldingen.

Nochtans is in de andere technische ruimte de verdeelkast wel vernieuwd in 2017 zie foto.

 

Op basis van mijn klantennummer in mijn profiel kan u zien op elk adres zich de defecte verdeelkast  bevind.

En de vernieuwde bevind zich in de technische ruimte in de garage onder huisnummer 42 zelfde straat als bij mij.

 

Groeten,

Patrick

 

P.S. Ik plaats het hier want via Messenger met gemonitord door een chatbot is het hopeloos. :thinking:  


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Pat52 Die ziet er inderdaad miserabel uit. Ik zal hiervoor iemand ter plaatse laten sturen. Hiervoor moet er iemand aanwezig zijn die de technieker in die technische ruimte kan laten. Mag ik uw gmsnr hiervoor doorgeven, of liever gegevens van de syndicus ? Wanneer zou het passen dat we langs komen ?

Die contactgegevens mag je invullen in je profiel of via PM. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Die ziet er inderdaad miserabel uit. Ik zal hiervoor iemand ter plaatse laten sturen. Hiervoor moet er iemand aanwezig zijn die de technieker in die technische ruimte kan laten. Mag ik uw gmsnr hiervoor doorgeven, of liever gegevens van de syndicus ? Wanneer zou het passen dat we langs komen ?

Die contactgegevens mag je invullen in je profiel of via PM. 

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

@HadewychT  Je mag mijn GSM nummer doorgeven , ik heb een sleutel van de technische ruimte.  Heb de gegevens van de eigenaar in het veld TICKET geplaats in mijn profiel. Zal hen morgen verwittigen.

Je mag iemand langsturen deze week of volgende week , ik ben thuis.

Bedankt, groeten, Patrick

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Pat52 Ik heb het doorgegeven. U of de eigenaar zal hierover gecontacteerd worden. 

Reageer