Verbinding met internet wordt regelmatige verloren

  • 3 May 2013
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken


Hallo


Er blijkt een irritant probleem met men internet aanwezig te zijn.


Continue wordt de verbinding hier verbroken om de 5 min en wordt dan weer aangezet. Is deze waardeloze BBOX 1 modem aan vervanging toe?


login:fa265891

5 reacties

Hallo Snake,

op 03/05 merk ik inderdaad regelmatig verbrekingen die in principe van de modem afkomstig zijn, maar nadien zijn er geen verbrekingen meer te zien. Mogelijk is het momenteel opgelost?
Indien het probleem terugkeert, kan je best contact nemen met onze technische dienst op 0800/22800.

Met vriendelijke groeten,
Eva
















Inderdaad zoals je hier op ricy's blog kunt zien sta je op een repair profiel 25/6


Heb je iets veranderd aan je binnenhuis telefoon installatie mss !







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Anders eens een lijntets zelf doen om te zien wat dit geeft, zie op ricy's blog


en als je denkt dat je binnenhuis installatie niet veranderd en in orde is kan je een automatisch lijntest uitvoeren om te zien of je terug op 30/6 komt zie op ricy's blog hiervoor







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Als dit allemaal geen aarde aan de dijk brengt best eens bellen dan naar de technische dienst op het gratis nummer


0800 22 800 kan tot 22u zelf in het weekend







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Dat denk ik niet , maar ik zou eens een privé bericht sturen naar Eva van Belgacom zodat ze dit kan navragen bij de bevoegde dienst wat de geplande werken juist inhouden, als volgt









http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)



PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, want uit privéberichten aan Eva

komt er normaal geen feedback dus kunnen andere forumleden er weinig van opsteken,dank u.







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reageer