Sinds vanmiddag wil onze modem geen verbinding meer maken met onze decoder. Al alles uitgehaald en weer ingestoken. Al een reset gedaan enzovoort, niks helpt!!
Wie kan mij helpen?
Sinds vanmiddag wil onze modem geen verbinding meer maken met onze decoder. Al alles uitgehaald en weer ingestoken. Al een reset gedaan enzovoort, niks helpt!!
Wie kan mij helpen?
licht het DSL lampje continu op op de bbox.
als dit niet het geval is kan het probleem richting Proximus zitten
Morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.
Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we het langs deze kant eens natesten.
Ik heb dit toegevoegd
Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we het langs deze kant eens natesten.
Ik heb dit toegevoegd
Hoe is de decoder verbonden met de modem? Met kabel of via een draadloze oplossing?
Merkt u ook problemen met Internet of enkel met de decoder?
Hoe is de decoder verbonden met de modem? Met kabel of via een draadloze oplossing?
Merkt u ook problemen met Internet of enkel met de decoder?
Met kabel. Met het internet hebben we geen enkel probleem. Op onze modem brandt het lampje van ‘lan’ niet waardoor hij dus niet kan verbinden met onze decoder.
De kabel zit zeker en vast juist, al verschillende keren uitgehaald en terug ingestoken.
Als dat niet helpt kan je best je toestellen eens herstarten op deze manier
Als dat niet helpt kan je best je toestellen eens herstarten op deze manier
Er branden wel andere lichtjes, met een andere lan-kabel hebben we ook al getest. Nogmaals het hele herstart proces overlopen nu, nog steeds geen verbinding
Als je een ander toestel zoals een PC aansluit op die kabel, gaat het lan-lichtje dan wel aan, en kan je dan surfen ?
Rare vraag misschien, maar de stroomkabel en de lankabel van je decoder zitten toch zeker goed in ?
Als dat allemaal ht geval is zullen we je een nieuwe decoder opsturen.
Als je een ander toestel zoals een PC aansluit op die kabel, gaat het lan-lichtje dan wel aan, en kan je dan surfen ?
Rare vraag misschien, maar de stroomkabel en de lankabel van je decoder zitten toch zeker goed in ?
Als dat allemaal ht geval is zullen we je een nieuwe decoder opsturen.
Ik heb ondertussen contact gehad met de helpdesk en zij hebben mij nu een nieuwe bbox opgestuurd. Die hopelijk vandaag of morgen wordt geleverd. Maar ik hoop dat het wel daaraan ligt aangezien jij zegt dat jullie een nieuwe decoder zouden sturen terwijl ik een nieuwe modem krijg?
Op zich niet zo’n probleem als het dan toch blijkt dat het niet opgelost is met een nieuwe bbox, kan de decoder nog altijd omgeruild worden ook.
Als je een ander toestel zoals een PC aansluit op die kabel, gaat het lan-lichtje dan wel aan, en kan je dan surfen ?
Rare vraag misschien, maar de stroomkabel en de lankabel van je decoder zitten toch zeker goed in ?
Als dat allemaal ht geval is zullen we je een nieuwe decoder opsturen.
Ik heb ondertussen contact gehad met de helpdesk en zij hebben mij nu een nieuwe bbox opgestuurd. Die hopelijk vandaag of morgen wordt geleverd. Maar ik hoop dat het wel daaraan ligt aangezien jij zegt dat jullie een nieuwe decoder zouden sturen terwijl ik een nieuwe modem krijg?
We hebben dus vandaag onze nieuwe modem ontvangen en nog steeds hetzelfde probleem. Decoder wil geen verbinding maken. Mijn vriend heeft ondertussen weer contact gehad met de helpdesk en daar beweren ze dat het aan onze wifibooster ligt die niet verbonden is. Maar daar ligt het niet aan! We hebben sterk internet, maar geen tv. En ze negeerde constant de onze vraag als we vroegen om een nieuwe decoder want volgens haar ligt het dus niet daar aan..
Dat doen we al heel de tijd :(
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.