Ik heb nu 1 account met 2 aliassen met 1 e-mail adres op mijn naam en 1 e-mailadres op mijn vrouw haar naam. Wij ontvangen nu beiden alle e-mails van elkeen. Maar ik zou nu graag willen overschakelen naar 2 aparte accounts met elk zijn bestaande e-mail adres. Mijn vrouw ontvangt dan nog alleen haar persoonlijke mails en ik de mijne. En mijn vraag is nu, hoe doe ik dat en kan dat met behoud van onze eigen e-mail adressen? Alvast bedankt voor de info...
Je gebruikt dan één mailbox (bvb de bestaande die nu een alias van u heeft en ook een alias van je vrouw heeft) met uw alias alleen
en op de tweede mailbox maak je dan een alias voor je vrouw.
als je een alias aanmaakt zal je er enkel kunnen zelf aanmaken met @proximus want zelf kun je geen aanmaken met @skynet als je deze van je vrouw een @skynet is en je wil die behouden dan gaat een proximus forummedewerker dit moeten in orde brengen.
NB: als je een “internet start” abo hebt heb je ook maar één mailbox dus dan kun je geen mailbox voor uw vrouw apart gebruiken.
Graag zou ik mijn e-mail adres @skynet.be willen behouden. Het feit dat het al bestaat moet het alleen aan een nieuw account gekoppelt worden. Zoals je het voorsteld kan dit misschien beter door een proximus medewerker gefixt worden. Laat maar weten indien meer info nodig is.
Dinsdag komen de proximus forummedewerkers hier terug langs en zullen u daar zeker kunnen bij verder helpen.
Bedankt Martin
Heel graag gedaan en nog een fijne Pasen.
Beste HadewychT, kun je mij zeggen over welke mailboxen en gebruikersnamen het hier gaat ? Als ik mij inlog in My Proximus dan is dat met mijn e-mail adres, maar de mailbox staat wel op naam van mijn vrouw. Is het mogelijk om via een prive weg u meer info te geven? Ik zet niet graag mijn mail adressen in dit forum openbaar voor iedereen...
in je → ForumProfiel, in de met "privé” aangeduide tekstvelden, kunnen enkel de proximus medewerkers deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. die mail adressen zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
pas op wij zien niet “opmerkingen” staan zoals jullie dit zien maar wel “Ticket”
Bij ticket heb ik de 2 mail adressen bij gezet maar “opmerkingen” vind ik niet in mijn profiel...
voor ons is dit inderdaad het veld ticket
Aan HadewychT, sinds u de aliassen gegroepeerd hebt ontvangt mijn vrouw geen e-mail meer op haar e-mail adres. Kunt u dat terug in orde brengen? Alvast bedankt.
Mailbox instellen op GSM, tablet of PC
Extra mailbox toevoegen in webmail
De nieuwe gebruikersnaam geprobeerd zonder succes. Bij het resetten van het paswoord stuurt hij een mail naar het mail adres van mijn vrouw om te resetten maar dat mail adres werkt dus niet meer.
Zou ik u mogen vragen alles terug te zetten zoals het was. Dat het mail adres van mijn vrouw teruggekoppeld wordt aan mijn mail adres en dus terug alles ontvangt zoals het was. Alvast bedankt.
Aan allen bedankt. Alles werkt terug.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.